HenkErikPiet.reismee.nl

Voorbereidingen.....

Nog twee dagen...... en dan reizen Henk en ik (Piet) vanuit Veenendaal weer af naar het Zuiden voor een nieuw avontuur. Nu staat er wel "voorbereidingen" als kop boven dit stukje tekst, maar eigenlijk zijn er niet zoveel voorbereidingen geweest. Ja: Henk fietst met zodanige regelmaat, hij is wel getraind. Ja, Piet heeft getraind en heeft een paar weken terug zelfs nog in Schotland een paar colletjes van 13 procent bedwongen. En Erik heeft vooral getest hoe lang de accu het uit houdt, want die accu gaat ook alweer een paar jaartjes mee. Maar er is dit keer niet samen getraind, er zijn ook geen forse trainingstochten geweest. We hebben er alle vertrouwen in dat we met al onze ervaring ( ) de fietstocht ook dit jaar weer tot een goed einde gaan brengen. Nou..... Erik bekende dat hij toch wel een beetje pijn in z'n buik kreeg van een stukje spanning.

Erik is op dit moment bezig met het meest forse stuk voorbereiding: hij heeft zijn auto + aanhangwagen naar St. Jean Pied de Port gebracht. Daar blijft de auto staan tot wij er aankomen, zodat we alle fietsen in de aanhangwagen kunnen laden om weer terug te komen op "het nest" in Marcillac. De auto staat er en Erik zit momenteel in de trein terug naar huis. Hij is vanaf 06.30 uur vanmorgen al op pad en zit nog steeds in de trein ('t is nu 20.50 uur....).

Wel heeft Erik natuurlijk al een beetje sfeer kunnen proeven in St. Jean Pied de Port getuige de foto's die hij doorgestuurd heeft en daar ook de eerste pelgrims weer ontmoet (toevallig een niet onaardig meisje?)

We gaan in ieder geval elkaar zondag weer ontmoeten. Die dag zijn Erik & Marianne ook nog eens 30 jaar getrouwd, dus of we dan de maandag erop al gaan fietsen? We houden jullie in ieder geval weer middels deze blog op de hoogte van onze vorderingen van deze fietstocht !

Met de hartelijke groeten van Erik, Henk + Piet !

Anja van Btuinessen

Ik had nog gevraagd aan Erik, of het nog doorging. Geen reactie gekregen, dus dacht ik, dat jullie niet gingen! Heel veel succes, maar vooral veel plezier!

Ellen.

Heel veel plezier weer onderweg

Bart en Kitty meijer

Veel plezier en goede reis, we kijken uit naar jullie verhalen!

Hififreak

Succes mannen!

Ina

Ik ben de tel kwijtgeraakt wat de verhalen van jullie
betreft,kreeg af en toe bericht,dus geef ik nu nog maar
antwoord.
Heel erg genoten van de foto's en de verhalen.Bedankt en
groetjes van mij.