HenkErikPiet.reismee.nl

Toch nog een vervolg?

Weet u nog dat we tijdens het eerste deel van onze fiets-camino in Frankrijk van de route afweken? (alweer 3 jaar geleden, in 2016). We wilden graag eindigen bij de woning van Erik in Marcillac-St. Quentin en dat gebeurde dan ook. In 2017 pakten we de draad weer op door te starten in Roncesvalles, in de Pyreneeën en net over de grens in Spanje. We fietsten toen de laatste 800 km naar Santiago de Compostella en volbrachten hiermee onze pelgrimsreis.

En toch...... toch begon het wat te knagen. Voor ons gevoel hebben we een stukje pelgrimsroute gemist. Eigenlijk de afstand van Angouleme tot aan Roncesvalles, zo'n 400 km. Natuurlijk hebben we in 2016 de afstand Angouleme tot de woning van Erik gefietst (175 km). maar toch.....

Enfin, om een lang verhaal kort te houden: we hebben besloten om dit jaar weer een stuk van de pelgrimsroute te fietsen. Dat wordt niet het stuk Angouleme - Roncesvalles, maar de route "Langs Oude Wegen" over Rocamadour. Oftewel: vanaf de woning van Erik eerst naar Rocamadour en daar komen we op de route terecht: vanaf Rocamadour via Oloron St.Marie en St,. Jean Pied de Port naar Roncesvalles. Bij elkaar een kleine 500 km.

Dat gaat plaatsvinden vanaf 6 oktober a.s. en dan zullen de verhalen vanzelf weer volgen !

Met vriendelijke groet,

Henk, Erik + Piet

Bart en Kitty meijer

Heel bijzonder, we zijn benieuwd naar jullie verhalen. Succes! Hartelijke groet

Mirjam dW-K

Wens jullie heel veel succes en voornamelijk ook veel plezier!!!

Ron en Marielle

Gaaf! Mooie plannen en lijkt me een mooie route. Kijk uit naar de verhalen.

Ina

Ja,daar wachten we op,kunnen we weer genieten van jullie
verhalen!Ik wens de heren dan ook een hele goede reis met
natuurlijk geen pech onderweg en mooi weer! INA

sanne

veel plezier

Tante Lien en oom Gert

Het begon dus weer te kriebelen bij deze ondernemende jongens!!!Veel succes gewenst!

Rob Lindeman

Hahaha die Piet.
"Het knaagt". Altijd een smoes om er weer op uit te trekken vriend !!
Heel veel succes met de voorbereiding. We spreken elkaar snel weer.

Henk

Hey leuk,

Mag ik ook mee ;-)

Anja van Bruinessen

Misschien is er iets mis gegaan. Ik heb de aankondiging gemist. Hoorde het van Ellen. Hartstikke goed! Ik kijk uit naar de verhalen.