HenkErikPiet.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze fietsreizen naar Santiago de Compostella. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Henk, Erik en Piet.

Reacties

Reacties

Janneko

Heel goed plan heel veel succes en we volgen jullie.

Henk

Mannen,

Veel succes gewenst en ik ga het met belangstelling volgen!

Anja van Bruinessen

Wat geweldig, dat jullie dit gaan doen!! Echte vrienden.
Ik kijk uit naar jullie belevenissen en dat we die op zo'n leuke manier mogen volgen.

Rudy, Bea en Mike Muller

Dit is te mooi om niet te doen.
Veel veilige kilometers en geniet ervan!

Henk Beulenkamp

Bep en ik gaan jaarlijks 1250 km met de auto (dat vinden we al een eind) naar Zuid-Frankrijk en jullie gaan dit op de fiets doen! Een geweldige prestatie en ik wens jullie heel veel succes. Geniet ervan.

Geo van Geffen

Goed plan!
En ik ga jullie volgen.
40 jaren geleden rond deze tijd ook 1100 km gefietst van Hoek van Holland naar Bad-Karlshafen. Drie dagen heen en drie dagen terug. Super met 10 collega's. Als ik jullie was zou ik er drie weken over doen dan zie je meer. Succes en ga jullie volgen.

Cobi Schuur

Geweldig!! Veel succes en ik blijf jullie ervaringen met veel belangstelling volgen. En.. vooral veel plezier.

Geo van Geffen

Hee neef, kijk je een beetje uit met die holle wegen? Leuke foto's!
Groetjes!

Martin

Veel succes en vooral veel genot.
Groet, Martin

Ellen

Super gaaf dat jullie dit gaan doen. Heel veel plezier onderweg,maar dat zal niet moeilijk zijn.

Ina en Wil Hoefs

Met heel veel belangstelling bijven
we jullie volgen van begin tot
eind!
Veel plezier en vooral mooi weer!
Sterkte en behouden thuiskomst!
Wil en Ina!

Sanne

veel plezier papa

Cobi Schuur

Nogmaals veel succes en nog meer plezier. Ik kijk uit naar jullie verhalen.

Wilma valkenburg

Heel veel succes mannen echt top ????????????

ria en job

heel veel plezier en super dat jullie dit samen doen gr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!