HenkErikPiet.reismee.nl

Klaar voor vertrek en nog even snel een proefritje gemaakt.

Nog 209369 seconden oftewel 3489 minuten of nog simpeler 2 dagen, 10 uur, 9 minuten en 29 seconden.

Shit wat moet ik nog allemaal doen?

Gelukkig niet meer zo veel.

Fiets gepoetst, alles gesmeerd, koffer achterop gemonteerd en gevuld met spullen die ik zeker en enkele zeker niet nodig zal hebben, vlaggetje vast gebonden, bel gemonteerd, baterijen van kilometerteller vervangen (goed ze waren nieuw maar je weet maar nooit), nieuwe zitting (om te voorkomen dat ik na twee dagen moet afstappen i.v.m. met doorligplekken, en jullie weten het afstappen ging vroeger ook wat makkelijker),handdoeken ingepakt, plakspullen en reservebanden ingepakt, een handjevol medicijnen in een hoekje gepropt en ook nog wat andere nuttige en onnuttige dingen gedaan zoals het inpakken van 6 potjes Persillade Provençale ( nee we komen zelf over drie weken naar Frankrijk en zouden ze dus mee kunnen nemen, maar waarom zouden we voor het makkelijke kiezen als het ook minder makkelijk kan).

Er staan er maar vier op de foto maar wie weet wat er nog meer in de rode kist zit?

Vervolgens de fiets weggebracht zodat hij donderdag met de vrachtwagen mee kon naar Deurne waar hij vanochtend door mijn twee “medestrijders” is afgehaald. O ja, ik heb nog wel de lucht uit de banden laten lopen want het vervoeren moet ik per gewicht afrekenen en jullie weten, elk grammetje telt (geldt trouwens ook voor hen die willen afvallen).

( Zo, nu genoeg (((())))) gebruikt, het moet wel leesbaar blijven)

Aangezien ik maandag naar Nederland kom en het “verplaatsen” met het vliegtuig gaat en ik ook nog als mindervalide alleenreizende wordt behandeld kan ik niet zoveel meenemen. Dus voor degene die echt nog wat uit dit mooie land wil hebben zijn er twee opties: Het zelf komen halen. Doe dit bij voorkeur rond de 25e september en kom met een aanhanger zodat je eerst even door kunt rijden om ons op te halen op de plek waar we dan hopelijk zijn aangekomen, daarna mag je ons afzetten op het plekje waar wij al een aantal jaren tevreden verblijven, je kan natuurlijk ook Piet of Henk even aanschieten en je bestelling doorgeven want zij komen met minder terug dan waar ze mee vertrokken zijn. Maar als je ons echt een goede dienst wil bewijzen mag je ons ook op komen halen op de plek waar we dan hopelijk zijn aangekomen en WIJ zullen je rijkelijk belonen met producten waar ons mooie landje trots op is.

Voor de mensen die het echt willen weten, in mijn handbagage zit wat elektronische apparatuur, een paspoort , enkele mooie gestreken schone onderbroeken en een stokbroodje, want aangezien we een dure reis gaan maken is elke besparing welkom. Het broodje smeer ik, i.v.m. behoud van versheid, trouwens pas maandagochtend.

Maar het duurt nog 137570 seconden oftewel 2292 minuten of nog simpeler: 1 dag 14 uur 12 minuten en 50 seconden voor ik weer in het stadje wat we ooit, zonder al te veel pijn in het hart, hebben verlaten en daar de laatste nuttige dingen te doen, wo een heerlijk broodje shoarma te eten en een nachtje pitten om dinsdagochtend met dikke tranen in de ogen afscheid te nemen van de grote menigte die ons uit komt zwaaien.

Nog even een, alcoholvrij, biertje want zoals jullie zullen weten een “echte” sportman drinkt niet en dan: Oogjes dicht en snaveltjes toe (aldus meneer de Uil)

Reacties

Reacties

Anja

Vanmorgen vond ik je fiets op het terras en nog wat onduidelijke dingen in de garage.Ik denk dat dat ook mee moet! Gelukkig dat er nog een berichtje van je verscheen, want ik was al een beetje ongerust, dat ik niets hoorde. Dat broodje shoarma moet er komen, want daar heb je het al diverse keren over gehad. Slaap nog even heerlijk in je eigen bed, voor het avontuur begint.

job van riessen

heeeeell veel plezier toe gewenst jullie met zijn drietjes.maar dat zal wel lukken.en natuurlijk weer heel huids terug

Ina hoefs

Nou nou,jullie hebben het er maar druk mee,
hoop wel dat het doel bereikt wordt!
Rustig blijven heren,misschien wordt het
record wel gebroken dus hard er tegen aan!
Zie het wel zitten,dus Henk,Erik en Piet veel fiets-
plezier!We zien de mails met belangstelling tegemoet!

Joop van Hattem

Alle voorbereidingen zijn achter de rug en een nieuwe uitdaging staat op punt van beginnen.

Ik hou het simpel. Probeer het nuttige met het aangename te verenigen. Ga er voor maar ga er ook van genieten.

Succes alle drie.

Groet Joop

Bart en Kitty Meijer

Veel plezier met zijn drietjes, hopen dat de start vanmorgen goed verlopen is! Groet Bart en Kitty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!