HenkErikPiet.reismee.nl

Minder dan een week te gaan....

Het wordt nu toch wel spannend! Nog minder dan een week te gaan tot ons vertrek.

Dat vertrek gaat trouwens plaatsvinden op dinsdag 06 september a.s. om 09.00 uur vanaf het Raadhuisplein te Veenendaal.

Nee,... geen formeel moment, maar daar kunnen we in het Gemeentehuis ons eerste stempeltje halen voor in ons Pelgrimspaspoort.

Ik betrap mezelf erop dat ik vandaag al een keer of 8 m'n paklijst heb doorlopen....

Bij gebrek aan een recente / relevante foto maar eentje van 35 jaar terug:Ook toen zaten we kennelijk al te overdenken wat we eens gezamenlijk konden gaan doen.

Piet V.

Rob Lindeman

Lachen Piet. Fotootje uit de oude doos. De tijd vliegt. Nog een week....... En dan weer een avontuur aangaan. Voor Piet geen geraniums. Voor mij ook niet hoor. Hé vriend heel veel succes. Heel veel mooie momenten en hier en daar de grens opzoeken van je kunnen. Zo is het leven echt mooi !

Wil en Ina

Tjsonge tsjonge,wat waren jullie nog broekies,
maar hartstikke leuke foto.
Nu gaat het echt bijna gebeuren,nog 6 nachtjes
slapen,als het lukt.
Spannend allemaal,we gaan het zien!
Groetjes, tot as. Dinsdag!Wil&Ina.

Ellen

Nog een keer mijn mail adres. Ik krijg geen berichten.

Ellen

Leuke foto trouwens. Bij ons in de achtertuin. ????

de Derde Man

Bonjour Ellen. Je moet even kijken in de ongewenste email. De nieuwe berichten komen daar waarschijnlijk in. Je adres staat sinds 24 aug in de mailinglijst dus je moet al wat berichten hebben gehad.