HenkErikPiet.reismee.nl

Een rustdagje in Carrion de los Condes.

Vanmorgen had ik (Piet) nog wel zoveel pijn dat er van fietsen niet zoveel zou komen. We moesten dus even in spoedoverleg wat we zouden gaan doen. Één ding was zeker: we wilden niet echt in het klooster blijven. Geen privacy, die bitse zusters en de taalbarrière.

We waren dus vóór 8 uur alweer vertrokken en namen om de hoek een ontbijtje in een barretje. We besloten om een rustdag te houden in Carrion de los Condes om morgen uiteindelijk te beslissen wat te doen. Wel of niet doorfietsen.

Om 9 uur al informeerden we bij een Hostal (klein hotel) of we daar terecht konden. Dat kon, voor 55 Euro een rigen kamer met badkamer en we zouden er om 11.00 uur al in kunnen.

Het Hostal had de toepasselijker naam "Santiago". Een heel fraai pandje trouwens.

We streken naar op een terrasje en ik haalde bij een apotheek wat stevige pijnstillers.

Om 11.00 uur namen we onze intrek in het Hostal. Terwijl Erik en Henk in de middag het stadje gingen bekijken heb ik onder het "genot" van wat pijnstillers een dutje gedaan.

Kerkje met plein in Carrion de los Condes.

Aan het eind van de middag hebben we elkaar weer opgezocht en hebben we --heel toepasselijk-- aan de tapasjes en de Spaanse wijn gezeten op het volgende terrasje.

Op dit moment (20.45 uur) zitten we alweer op onze hotelkamer. De pijnstillers slaan goed aan, dus op dit moment is het voornemen om morgen gewoon weer verder te gaan met de Camino!

Ina

Goed te horen Piet dat de pijnstillers aanslaan!
Bedankt voor de berichtgeving dus zijn wij weer
helemaal bij.
Voor straks welterusten mannen!

Job en ria

Hoop dat de medicijnen aan slaan Piet. Zou zonde zijn als je deze reis zou moeten staken. Dus kop op en heel veel sterkte voor morgen

miranda ariese

Ik kan echt zien dat jullie van de reis genieten.voor veel mensen een droom om dit te doen.Geniet er van Henk en uuuuuuuuh niet te veel wijntjes, anders lig je straks ergens met de fiets.ha ha(ik kan mij iets hier van herineren van vroeger)

Sylvia Valkenburg

Gelukkig Piet dat de medicijnen aanslaan,succes maar weer voor jullie!

Marianne

Zo te horen gaat het beter Piet, gelukkig maar! Ziet er niet slecht uit zo'n rustdag ;)