HenkErikPiet.reismee.nl

Het is begonnen.....

Het is zover. Het 2e deel van onze fietstocht naar Santiago de Compostela staat op het punt te beginnen.

Vandaag zijn Henk en ik (Piet) vanuit Veenendaal naar Erik gereden, in Marcillac St. Quentin (Perigord - Dordogne). Een goede 1000 km's, dus toch wel een hele dag onderweg geweest. We werden welkom geheten met een prima maaltijd aangevuld met --op Franse wijze-- een enkel wijntje (nou ja, enkel....?). Voordat we het dus goed en wel serieus over de reis konden gaan hebben was de wijsheid al in de kan.....

We vertrekken in ieder geval morgen naar het vertrekpunt. Bij nader inzien hebben we ervoor gekozen om vanaf Roncesvalles te vertrekken. Dat is net in Spanje en we vermijden dus de eerste helling van de Pyreneen...... (Ja, ja.... Kom maar met dat commentaar....). Dinsdag zullen we dan met de fietstocht beginnen.

We zijn er ook uit hoe we uiteindelijk de terugreis gaan doen. We willen in Santiago een bestelbus of personenbus gaan huren, daar frommelen we alle fietsen in, rijden terug naar Roncesvalles, pikken daar mijn auto op, rijden naar het vliegveld Pamplona en leveren daar de gehuurde bus weer in om vervolgens weer terug te rijden naar Marcillac.

Enfin... Het is gezellig, maar nu al na middernacht, dus later komen de volgende berichten wel weer!

Met groeten uit Zuid Frankrijk!

ellen

Heel veel plezier maar weer met jullie vervolg traject.

Ina

Ik wens jullie heel veel fiets plezier zonder
panne en mooi weer!
Met spanning wacht ik jullie berichten af en
foto's!

Anja

Blijf het een onderneming vinden! Het dwingt respect af! Ik hoop dat het allemaal vlot verloopt en dat jullie enorm genieten.

Job en ria

Heel veel plezier toegewenst en ietsje minder wijn drinken dan gaan jullie het zeker redden

Sylvia Valkenburg

Dat is een goeie Ria en Job iets minder wijn drinken ha ha! Succes morgen allemaal!

Bart en Kitty meijer

Veel fietsplezier, geen panne en mooi weer!

Theo

Veel plezier. ?????????

sanne

papa (henk) mag niet drinken, dus als die dat doet sla hem voor me (:

Cobi Schuur

Kanjers, heel veel succes!!!
Leuk om jullie avonturen te lezen.